Atgriešanas un garantijas nosacījumi

Jums ir tiesības 14 dienu laikā atgriezt vai apmainīt mūsu veikalā iegādātās preces.

Ja preču atgriešanai izmantojat mūsu minētos piegādes veidus, preču atgriešana ir bezmaksas. Ja izmantojat citas piegādes metodes, pārdevējam nav pienākuma segt jūsu preču atgriešanas izdevumus.

Atgriešanas nosacījumi

  • Preces nedrīkst būt lietotas, tām jābūt nebojātam un oriģinālajā iepakojumā.
  • Rotaslietas nepieciešams atgriezt ar oriģinālo proves zīmi un etiķeti.
  • Sūtījumā jābūt iekļautām visām precēm, kas atradās oriģinālajā iepakojumā.

Produktu atgriešanas kārtība

Produktu atgriešanai nepieciešams izmantot tādu pašu piegādes veidu, kāds izmantots preču piegādei:

  • Preces, kas saņemtas Omniva pakomātā, var tikt atgrieztas tajā pašā pakomātā, izmantojot atgriešanas kodu, ko saņemsiet īsziņā preci saņemot.
  • Preces, kas saņemtas Itella SmartPOST pakomātā, var tikt atgrieztas tajā pašā pakomātā, izmantojot durvju kodu, kas izmantots preci saņemot. Ja sūtījums nonāk baltā pakomātā vai pakomātā, klientam pašapkalpošanā my.smartpost.ee ir jāveic atgriešana, pamatojoties uz pakas svītrkodu, izvēloties sev vēlamo paku skapīti (zilu vai baltu). Atgrieztās preces tiks nogādātas veikalā 3-7 dienu laikā.
  • Gadījumā, ja vēlaties atgriezt preces izmantojot DPD Pickup vai kurjeru, lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz info@calypso.ee

Pārliecinieties, ka atgrieztās preces iepakotas tā, ka tās atverot netiktu sabojāts orģinālais iepakojums. Lūdzam noņemt saņemšanas adreses etiķeti.

Atgriešanas termiņi

Pārdevējs ir atbildīgs par atgriezto preču un to sūtīšanas izmaksu atgriešanu klientam 10 dienu laikā pēc preču saņemšanas atpakaļ veikalā. Klienta pienākums ir nosūtīt atgrieztās preces pārdevējam 14 dienu laikā pēc atgriešanas pieteikuma aizpildīšanas. Ja preces nav atgrieztas minētajā laikā, atmaksas laiks tiek atlikts līdz brīdim, kad pārdevējs ir saņēmis atgrieztās preces.

Jautājumu gadījumā, lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot e-pastu info@calypso.ee.