Biežāk uzdotie jautājumi

Pasūtījumi:

  • 1. Pasūtījuma veikšana

    Pievienojiet grozā produktus, kas jums patīk. Pēc visu interesējošo produktu pievienošanas dodieties uz sadaļu "Grozs" un norādiet savu kontaktinformāciju.

    • Ievadiet informāciju par sevi un kontaktus
    • Izvēlieties piegādes veidu
    • Izvēlieties maksāšanas metodi
    • Noklikšķinot uz pogas "Veikt pasūtījumu", jūs apstiprināt pasūtījuma veikšanu

    Pēc maksājuma veikšanas jūsu pasūtījums tiks automātiski apstiprināts. Uz jūsu norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts e-pasts ar informāciju par pasūtījumu.

    Preces tiks nosūtītas, izmantojot jūsu izvēlēto piegādes veidu.

  • 2. Vai es varu apskatīt preces jūsu fiziskajā veikalā?

    Šobrīd šāds variants nav pieejams. Mēs jums paziņosim, kad radīsies tāda iespēja.

  • 3. Vai man ir jāizveido konts?

    Konta izveide nav obligāta. Tomēr lietotāja konts palīdz ātrāk un ērtāk veikt pasūtījumu. Klienti saņem arī papildu bonusus un atlaides.

  • 4. Kā es saņemšu savu pasūtījumu?

    Jūsu pasūtījums tiks piegādāts ar izvēlēto piegādes veidu.

  • 5. Cik ilgs laiks ir nepieciešams pasūtījuma apstrādei?

    Mēs darām visu iespējamo, lai pasūtījums pie jums nonāktu pēc iespējas ātrāk. Parasti pasūtījuma apstrāde aizņem ne vairāk kā vienu darba dienu. Ja pasūtījums veikts no rīta, tas tiks nosūtīts tajā pašā dienā.

Maksājums:

Piegāde: